Stort utbud av eventlokaler och konferenslokaler
Ska ni anordna en företagsfest eller ett företagsevent i Hörby? Eller söker ni kanske en möteslokal eller konferenslokal i Hörby? Nedanstående arrangörer av företagsevent och företagsfester välkomnar er och står gärna till er tjänst. Här hittar ni uthyrare av eventlokaler och konferenslokaler i Hörby. Oavsett om det är en möteslokal för en kick-off eller ett kundevent, eller om det är en eventlokal för annan företagsaktivitet som ni söker, så är lokalfrågan viktig. Lycka till med ert företagsevent.
Eventlokaler i närområdet
Gillesgården
När du behöver hyra en lokal då du själv fixar festen. Centralt i Vinslöv strax utanför Hässleholm.
GillesgårdenFurgatan 11 VINSLÖV
Tel: 0700-17 16 84
Lone Star Konferenscenter
Förlägg er fest i en av våra restauranger i Western-stil. Låt oss servera en fantastisk festmåltid och upplevelse.
Lone Star KonferenscenterBox 154 HÖÖR
Tel: 0413-55 02 60
Tostarps Kursgård
Matsal och festsal för 60 personer, kök för självhushållning samt övernattning för 60 personer.
Tostarps KursgårdTostarp 2883 TYRINGE
Tel: 0730-712367
Bröllop och fest på Bjärsjölagårds Slott
En pärla, omsorgsfullt bevarad och renoverad med största varsamhet, som erbjuder allt ni kan önska för ett drömbröllop året runt.
Bjärsjölagårds SlottBjärsjölagård SJÖBO
Tel: 041-54 12 90
Landet Bed and Breakfast
Vi skräddarsyr ert Bröllop, Fest, Dop, Konfirmation, Födelsedag, Möhippa, Firmafest m.m.
Ni kan även boka till boende hos oss.
Landet Bed and BreakfastNi kan även boka till boende hos oss.
Ramsåsa 608 TOMELILLA
Tel: 0417-134 83
Mera Eventlokaler!
Relaterade sökningar:
Festlokaler i Hörby
Festlokaler i Hörby
Adressregister
En företagsfest i en eventlokal i Hörby är något som man vill att gästerna ska komma ihåg. Det har alltid varit populärt med eventlokaler för företagsfester då det är dax för kick-off eller andra företagsevent i Hörby. Det finns eventlokaler för fest eller konferens som passar såväl stora som små företagsevenemang. Se till att ni hittar en passande eventlokal för ditt företagsevent eller kundevent.